43 things

Din 10 bloguri pe care am intrat in seara asta, 5 aveau chestiunea asta.

După ce am făcut testul-minune, mi s-a spus că:

You are a Self-Knowing Healthy Extrovert

0.56% of the 68032 people who have taken this quiz are like you.

Nu am postat asta pentru a mă alinia trendului şi pentru a afla ce e atât de special la testul asta/la cartea asta, mai ales că încă nu am găsit pe nimeni care să fi cumpărat cartea şi să-şi fi dat cu părerea despre ea. Din câte am văzut în cuprins, pare a face parte din seria de cărţi americane de genul: „54627474 lucruri pentru a fi un salesman excelent + 3463473249 trucuri pentru a-ţi găsi jumătatea”.

Revenim: de ce a pus toata lumea codul asta pe blog? (Vă rog să nu întrebaţi de ce l-am pus EU, mai bine mai citiţi o dată mai sus)

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

