Fără identitate

Astăzi am scris puţin despre noi, despre mine, despre restul, însă fără a spune lucrurilor şi oamenilor pe nume. E atât de general totul, încât am impresia că retrăiesc o poveste scrisă demult, cu hieroglife. Nu mai am sentimentul acela accentuat de posesiune, de dorinţă sau de ambiţie. Nu contează cine eşti, fii calm, nu interesează pe nimeni, poate nici pe mine, oricine aş fi eu.
Aşa că am decis: de astăzi numele meu începe cu „S”, iar al tău cu „D”. Ghici cine suntem!

Un răspuns to “Fără identitate”

  1. ColdFire Says:

    Salut, scuze ca mesajul nu are legatura cu articolul tau, dar daca esti interesat(a) de un schimb de link-uri (blogroll) contacteaza-ma. http://www.coldfirepod.wordpress.com

Lasă un răspuns

