Blaga şi Oprescu în turul doi

Se aştepta cineva la altceva?
Dacă tot a ieşit Diaconescu din cursă, sper ca Oprescu să spulbere, de data asta, mitul ”eternului perdant”

Etichete: , , , , ,

5 Răspunsuri to “Blaga şi Oprescu în turul doi”

  1. jolie Says:

    Doamne ajuta!

  2. mihaitranca Says:

    prefer Oprescu(deşi cam lentuţ aşa) lui Blaga, oricând şi oriunde. Blaga parcă e un bulldog gata să slujească şi să lupte pentru oricine poate licita mai mult! Beax!

  3. Adriana Says:

    Eu cred că va ieşi de data asta, deja l-a surclasat pe bulldog, plus că în turul doi va lua şi electoratul PSD-ului

  4. Dani Says:

    ok, hai sa incercam o trecere in revista a chestiilor care mie nu-mi plac la oprescu:
    1. e plagiat vreo 3 articole ca sa primeasca titlul de profesor. Plagiatura a fost recunoscuta de catre „doctor”, care a dat vina pe un „servitor” intr-un interviu recent de la Academia Catavencu.
    2. primeste bani buni pentru aceasta campanie – pana acum pe undeva pe la 800.000 de euro doar cei declarati – pe care inca nu a spus de unde ii are. Suspiciunile mele merg catre un Costel Bobic si un domn Niro. Poate plusam si la Costel Constanda. S-ar putea sa fie cam departe pentru toleranta ta totusi.
    3. si ultima despre care mai spun pentru ca deja mi s-a facut lehamite de om. La o emisiune televizata, domnul Oprescu a vorbit despre proiectul cu care va schimba Bucurestiul – o autostrada care sa traverseze orasul de la nord la sud. Am auzit ca autostrada va trece pe la etajul 4 al unor blocuri in functie de traseu si pentru a oferi o priveliste bucurestenilor. Cand a fost intrebat de catre Orban pe unde ar trebui sa mearga aceasta strada, Oprescu a raspuns ca va merge „paralel cu inelul de circulatie al Bucurestiului”. La care Orban – stiu, e ca intr-un banc – „e imposibil domnule Oprescu, inelul de circulatie este un inel, o strada nu are cum sa fie paralela cu un inel”.

    Asta ca sa vedeti pe cine sustineti voi si pe cine au votat vreo 30% dintre bucurestenii care au catacdisit sa vina sa vot. Povestile ar putea continua la cvasi-nesfarsit pentru ca Dl. Oprescu este o bute nesecata de perle. Nu-mi sariti in cap ca-l sustin pe Blaga. Nu e cazul. Desi e mai experimentat si decat Oprescu si are oameni mai capabili in spate, nu e nici el idealul meu de primar de capitala. Mie mi-ar fi placut sincer Orban. Too bad though.

    Cheers

  5. Adriana Says:

    Prima mea optiune ar fi fost Diaconescu, urmat indeaproape de Orban, insa stiam ca niciunul dintre ei nu are sanse reale. Pe de alta parte, nici Oprescu nu ar fi castigat daca nu ar fi fost scandalul pre-candidatura si schisma cu PSD-ul. Cu toate astea, aproape oricine mi se pare mai ok decat Blaga.\
    P.S.:Happy birthday once again, mate!

Lasă un răspuns

