Llorando (Crying)

S-a terminat si Prison Break – una dintre cele mai mari pierderi de timp la care m-am supus in ultimul timp. Incepand cu sezonul 2, fiecare episod a potentat dezamagirea mea de membru al publicului fidel, dar stoicismul din mine a decis sa duca sarcina pana la capat (imi pare doar rau ca i-am acordat o nota prea mare pe imdb dupa primele 3 episoade).

Ultimul episod a adus totusi ceva bun, melodia din incheiere. Nu prea are ea treaba cu planurile de razbunare ale personajului principal, nu e nici tocmai genul meu, dar sunt remarcabile pasiunea cantaretei si vibratiile vocii ei care ating exact ce trebuie. Pe site-ul Fox dedicat Prison Break, printre topicuri intitulate „Wet for Went” (Wentworth Miller este interpretul personajului principal), am descoperit si numele melodiei si interpreta (Rebekah del Rio). Se pare ca Llorando a fost folosita si pentru filmul lui David Lynch, Mulholland Drive.

Rebekah del Rio – Llorando

Etichete: , ,

5 răspunsuri to “Llorando (Crying)”

  1. blogoflender Says:

    pfai de mine…atata tristete intr-o zi asa de placuta!

  2. jolie Says:

    astept seria 4 daca o mai fi.

  3. Adriana Says:

    Pai stai, ca nici 3-ul nu s-a terminat

  4. jolie Says:

    3, 4 numai sa continue.

  5. Adriana Says:

    Da, pana creste mare si se face Tanar si Nelinistit, ca mult nu mai are

Lasă un răspuns

