Leapsa cu ziua de nastere

Am primit de la Alin faimoasa (deja) in blogosfera leapsa cu „Ce s-a intamplat de ziua mea”.
Din cate stiam eu, singura intamplare semnificativa este nasterea lui Salvador Dali (big, proud grin) in 1904. Sunt convinsa ca restul chestiunilor care s-au intamplat sunt pure coincidente (Salvador, pe de alta parte, e pura kharma de partea mea). Oricum, iata ce s-a mai intamplat de-a lungul veacurilor de ziua mea:
-In 330 a avut loc inaugurarea solemna a orasului Constantinopol (pe acolo n-am ajuns inca, deci n-are legatura cu mine)
-In 1784 limba germană este declarată limbă oficială în Transilvania (am stat ceva timp in Transilvania, dar nu suficient cat sa invat bine germana – admit doar un hazard geografic)
-In 1978 se naste Laetitia Casta (asemanari evidente, aici iar trebuie sa recunosc)
S-au scris si ceva necrologuri de ziua mea, dar niciunul nu ma atinge in mod profund:
-Incepand cu ziua mea, AD 1981 tace pentru totdeauna Bob Marley
Pe restul nu-i cunosc, nu-i amintesc.

In 2008, de ziua mea, mai precis intre 7-11 mai va avea loc a treia editie a Romanian Boat Show. Ma voi ocupa personal ca festivitatile din cadrul evenimentului sa fie mai solemne decat cele de la inaugurarea Constantinopolelui (daca tot voi fi arestata la locul de munca).

Leapsa merge mai departe la copilul teribil, Andreea, Irina, Iulia si Razvan

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

