Canibalism, atmosfera gotica, un barbier barbar

…cam asa suna titlul unui newsletter primit acum ceva timp de la CineMagia, referitor la Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street. Desi s-ar putea crede ca un film bazat pe ipoteza ca Johnny Depp chiar stie sa cante nu poate fi altceva decat un esec, pelicula este cutremuratoare, mult mai reusita decat varianta din 2006. Eu am decis ca filmul trebuie sa fie bun inca de la generic, pe care l-am vazut de doua ori. Cu alte cuvinte, filmul e un must see, mai putin pentru cei cu stomacul slab.

Trailer-ul:

Genericul:

Etichete: ,

4 răspunsuri to “Canibalism, atmosfera gotica, un barbier barbar”

  1. AL.M.M Says:

    Initial m-am gandit ca nu vreau sa vad un musical. Am trecut peste asta fiindca atmosfera din trailer mi se parea fascinanta. L-am vazut si am ramas surprins. Primul (si ultimul, cred) musical care imi place. Tim Burton are obsesia goticului. Se vede mai in toate nebuniile lui (Charlie and the Chocolate Factory, Corpse Bride, Edward Scissorhands, etc). In fine…buna recomandare.

  2. Adriana Says:

    Asta am crezut si eu la inceput, mai ales ca primul film pe care l-am luat (de „acolo de unde se iau toate filmele bune”) a fost varianta din 2006, non-musical, care a fost ok, dar nu m-a impresionat; ma gandeam ca un musical ar trebui sa fie si mai rau, dar e unul dintre putinele care m-au impresionat in ultimul timp.
    Ah, da, atmosfera unei Londre mai mult decat „bleak” a fost extraordinar redata, usor suprarealist, dar extraordinar

  3. candid Says:

    O sa vreau sa il vad! 🙂

  4. Adriana Says:

    Trebuie sa il vezi, insa ai grija sa nu iei varianta veche, eu pe aia am luat-o prima data si tot asteptam sa cante cineva sau sa apara Johnny Depp 🙂

Lasă un comentariu