Poc!

M-am gandit de multe ori cum ar fi daca ai inchide pur si simplu usa in urma ta. Fara explicatii, fara remuscari sau reprosuri, doar un sunet surd, nimic in urma si nimic inainte.

Dar eu te iubesc, tu ma iubesti…de ce? Uite-asa: Poc!

Dar ai un job extraordinar, lejer, bine platit, alea-alea. Da? I-auzi ce Poc! frumos poate sa scoata.

Si prietenii? Si-aia. Poc! dupa Poc! pe rand, unul cate unul, duca-se.

De ce? Asa…nu ca as vrea sa fiu o lebaduta, doar pentru ca am obosit si e un neant care asteapta sa ma umple. In plus, trebuie sa fie un sentiment minunat sa stii ca ai capacitatea sa dai totul pe nimic. NB: e totusi un nimic avid de mine, deci poate merita.

Stiu ca n-o s-o fac. E mai greu decat sa te sinucizi (sinucidere d’aia pe bune, cu vene sparte, nu zgariate din teribilism). Si pe langa asta, nu stiu daca ieri ma vei iubi la fel de mult ca maine.

5 Răspunsuri to “Poc!”

  1. jolie Says:

    ce-i cu atitudinea asta?

  2. Adriana Says:

    Ppl, chill, nu sunt „depresata”, n-am ganduri marete (daca citesti cu atentie chiar poti intelege asta), so stop asking.
    Iulia, esti a cincea persoana.
    Bine ca nu citeste mama blogul. Whew…

  3. jolie Says:

    era pers I, so stop blamin’.

  4. disteenct Says:

    Mi-a placut „lebaduta” care apare in post-ul tau. It reminds me of something. But hey…what do I know? I am just Claudia Cardinale:)))

  5. Adriana Says:

    :)))
    Eu nu sunt lebada NATO, imi pare rau

Lasă un răspuns

