Kaiza

Din ciclul „ce mai primim pe mess in afara de bancuri, urari si alte mass-uri stupide” a rasarit si un link catre site-ul unui pictor nigerian, stabilit in Romania, Kaiza.
Ce-mi place: e un pictor destul de „cuminte”, nu prea se vede incercarea de a epata, atat de raspandita printre contemporani.
Ce nu-mi place: unele picturi imi aduc aminte de caricaturi.
*Cu ocazia asta mi-am dat seama ca, daca as fi pictor, as muri de foame, nu as vinde nicio pictura…mine, mine and all mine!!!

Lasă un răspuns

