Doamna, mancati ca o scroafa!

Incredibil! Dupa ce am vazut de 2 ori filmul lui Nemescu (California Dreamin’) -o data la cinema si la 20 de minute dupa asta de pe un dulap- tot nu stiu cum il cheama pe personajul care a rostit aceasta replica. Stiu insa ca m-a amuzat copios, la fel ca si restul filmului. Vorba lui Nietzsche: e suficient ca-mi amintesc parerile pe care le am despre lucruri, nu trebuie sa-mi amintesc si lucrurile insele.

Revenind, filmul este exceptional (ma intreb cum ar fi fost daca ar fi fost „ended” si nu „endless”), un umor negru bine tintit exact acolo unde-i doare mai tare pe romani. Acum mai am de trecut la palmares filmul lui Mungiu pentru a putea face si comparatia. S-ar putea chiar sa incep sa ma mai uit si pe la filme romanesti (California Dreamin’ a fost primul film romanesc de la Liceenii vazut pe sarite acum multi ani–fara rosii, va rog).

5 Răspunsuri to “Doamna, mancati ca o scroafa!”

  1. shaft Says:

    Pe bune, chiar ai vazut filmul a doua oara? Asa mult ti-a placut? Andi Vasluianu il cheama pe actor si e intr-adevar unul dintre cei mai buni din generatia lui. Sfarsitul de la Marilena si muuuuulte alte scurt metraje iti pot confirma asta!!

  2. Adriana Says:

    Asta stiu, stiu si de Marilena, dar eu vorbeam de numele personajului. Si a treia oara nu ma mai uit ca sa aflu😛 (cel putin nu azi)

  3. Razvan Says:

    Daca ai fost cumva la NexT in ultima seara, au fost proiectate toate scurt metrajele lor (Nemescu si Toncu)…Of!

  4. Razvan Says:

    Dar bucuros de ce ne-au lasat…Hai ca filmele romanesti incep sa „ruleze”😉

  5. Adriana Says:

    Nu am fost la Next, dar am vazut scurtmetrajele. Le stiu.

Lasă un răspuns

