Blog anti-Basescu

Tocmai mi-am dat seama ca omul asta chiar merita sa fie presedinte, insa numai datorita imaginii. Cele mai mari ratinguri (si la TV si pe bloguri) se fac cand scrii despre el, mai ales cand ai tupeul sa fii anti. Ma gandeam sa fac un blog dedicat in intregime injuraturilor la adresa lui si sa vand spatiu publicitar pe el. Pana sa fac prostia asta mi-am dat seama ca nu as suporta sa ii scriu atat de des numele, asa ca am lasat-o balta. Eh, asa pier marile idei…de lene.

Un blog aflat la polul opus se afla chiar aici, intre cele aproape 1 milion de bloguri wordpress. Oamenii care intretin blogul sunt sustinatori atat de infocati incat nu accepta commenturi cu idei contrare. Ma miram eu de ce toate commenturile erau insotite de pupici in parti dorsale ale domnului Comandant. Blogul se numeste Gazeta Semafor, nu dau link, ca sa mai munciti un pic, voi basescienii, pt a va gasi unii pe altii.

Momentan mi-e scarba de subiectul asta. Sper sa nu mai scriu nimic despre el, dar nu se stie niciodata cum iti iese pasarica prin varfurile degetelor si incepi sa apesi frenetic tastele.

2 Răspunsuri to “Blog anti-Basescu”

  1. sonrisa Says:

    Ideile mari pier si de scarba fata de subiectul abordat. Aveam un chef nebun sa analizez un pic cei 2 ani de guvernare. Imi trebuia material consistent: n articole de ziar citite si ras-citite, analize economice… etc. Dar mi-e scarba. Şi lene, aici de acord cu Ariadna. Ziceam candva ca am mestecat atata rumegus electoral ca ma dor maselele. Ca atare, aleg să dorm linisitita noaptea.

    Sonrisa.

  2. Solange Says:

    Basescu face tot ce promite….

Lasă un răspuns

