NU!

Absolut NU! Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult cuvantul asta. NU vreau sa fac proiecte, NU vreau sa ma ocup de clienti imbecili,  NU vreau  sa  stiu problemele celorlalti, NU vreau sa ajut pe nimeni, NU vreau sa zambesc nimanui pt ca NU sunt asa draguta si amabila cum ma chinui sa par.

In realitate, sunt egoista, self-centered si self-asserted, ma scald in autosuficienta si chiar cred ca sunt centrul universului (meu). Ca atare, restul astrilor mici care se invart in jurul meu pot sa dispara oricand, se vor naste altele, nimic (si mai ales nimeni) nu e de neinlocuit.

Da, azi sunt fucked-up, dar asta nu inseamna ca maine o sa cred in valoarea altora

7 Răspunsuri to “NU!”

  1. iulia Says:

    oare o fi d la aerul conditionat…?

  2. Adriana Says:

    L-am oprit, dar s-ar putea sa fie din cauza ca eu (ma rog, si cu Eugen) am reusit sa-l fac sa mearga fara telecomenzi

  3. iulia Says:

    genius…..BRAVO!!

  4. Ovidiu Says:

    Ariadna, l-ai luat pe Nu in brate, parca ar fi campanie pro-basescu :))

  5. Adriana Says:

    :)) Tare asta, mai ales de la tine, care stti ca il voi lua pe DA in brate si il voi tine strans toata ziua de 19 mai pt ca NU imi place Basescu

  6. iulia Says:

    me neither…

  7. sourisa Says:

    OK. Si eu l-am luat pe Da in brate ieri. Azi mi l-au pus unii pe NU pe cap si va trebui sa traiesc cu el vreo cativa ani de aici inainte. Si ca sa fiu in ton cu restul lumii. Azi NU ma enervati cu discutii despre Băsescu si cei de teapa lui. Am spus. Astept DEMITEREA VIITOARE!!!

Lasă un răspuns

