Mummy, I’m on TV!!!!!!!!!

11052007004.jpgDap, asa e…daca ati ratat azi emisiunea Ora Presei cu Ion Cristoiou (Antena2), va recomand sa va uitati maine, incepand cu ora 11.00 (fragmentul cu pricina va fi pe la 12.45)

Din cate am inteles (nici eu nu am vazut, just the good old mum stayed tuned) dl Cristoiu a apreciat, la fel ca si mine, ca lucrarea mea (aia cu cersetorii, daca nu o mai stiti o gasiti intr-un post mai vechi) nu prea e reportaj, dar ca stofa de scriitor se vede (ma rog, asta e parafrazarea mamei, poate fi influentata de iubirea filiala).

Ca atare, o sa ma opresc aici, pt ca vorbesc in necunostinta de cauza, poate continui maine, cand aflu exact ce a zis omul despre mine (cert e ca nu mi-a zis „La multi ani!!!….nu stiu cum se mai poate suporta, nu a marcat un eveniment istoric).

Dupa cum am zis, acum e inca ziua mea, aburii de alcool zboara liberi printre sinapsele mele, iar piticul de pe creier isi face de cap pe blog. Asa ca vom continua cu laudarosenia maine.

(Postul asta se afla aici pt ca cineva m-a batut la cap ca trebuia sa-l scriu de ieri, ca mi-am incalcat o promisiune etc etc…in consecinta am scris aproximativ ceea ce voi scrie si maine. Cu mentiunea: „people, plans may change”, inchei cu speranta de a nu-l dezamagi pe cel care voia post de la mine…am scris, n-ai zis ca e important si CE scriu)

Happy birthday to me and may all my wishes come true …bla…bla…bla

7 Răspunsuri to “Mummy, I’m on TV!!!!!!!!!”

  1. Tzutzy- cea vulcanica Says:

    Stiam eu ca lipsea de pe ceva frumoasa urare de „LA MULTI, MULTI, MUUUUUUUUUUUULTI ANI!” Sa ne traiesti, sa ne inveselesti si sper ca azi nu te-ai lasat „greu de multumit”. PUpicei si multe multe hugs:)

  2. iulia Says:

    LA MULTI ANI inca o data si sa t vad o data la o emisiune cu Cristoiu in direct…!!!!!!

  3. Adriana Says:

    Exact, lipsea DE LA TV, ca in spatiul virtual e deja…dar niciodata nu strica o urare in plus….thx again

  4. ralucz Says:

    La Multi ani inca o data, pt ziua ce a trecut de cateva minute…si felicitari ca ai reusit cu ce ai scris…chiar ma intrebam😛

  5. Adriana Says:

    Eu depasisem deja faza cu intrebatul….nu prea ma interesa, dar succesul mi-a trezit si interesul:))…uite sunt si poeta si cu un ego pana la dzeu si inapoi.
    Merci, colega!!!

  6. josephine Says:

    bueeeey…ce-i cu poza aia?unde este buchetul mama ?cel mai frumos dintre toate buchetele…ooof..hai fie..sa spun si eu:
    LA MULTI ANI!!!!

  7. Adriana Says:

    Florile acelea superbe de la tine sunt prea mici ca sa se vada, dar participa din umbra la frumusetea celorlalte…crezi ca restul ar fi aratat la fel de bine, daca nu era ceva important acolo jos?

Lasă un răspuns

