Hello

25 Aprilie 2007 este o data destul de importanta pentru mine, e ziua in care am hotarat ca blogosfera nu e completa fara mine🙂. Glumesc, desigur.

De fapt, de vreo doi ani incerc sa ma impotrivesc acestui curent. M-am cam saturat de bloguri care mai de care mai „unice si speciale”. Fiecare spune ce a visat, de ce a visat asa, de ce e singur(a) si nu gaseste intelegere din partea celorlalti. Majoritatea par a fi desprinse din cartile lui Coelho: lumea e de vina ca te exclude, tu esti extraordinar, d’aia nu te intelege nimeni.

In fine, nu am avut un blog pana acum pentru ca, probabil, nici ceea ce scriu eu nu e atat de deosebit pt altii (Alchimistul strikes again:P), dar….mai conteaza?

3 Răspunsuri to “Hello”

  1. iulia Says:

    hiya u2…!:))

  2. Matrixu Ilogic Says:

    Asa, in treacat, iti spun ca-mi place cum scrii.😉

  3. Adriana Says:

    Multumesc, nici tu nu te descurci prea rau

Lasă un răspuns

