Celorlalti 4 Eclectici

logo-eclectic.jpg

La inceput de bloguiala, nu putea sa lipseasca un post pentru membrii echipei Eclectic, Olimpiadele Comunicarii, sectiunea PR.

Pentru ca atunci cand am completat formularul de inscriere am bifat o casuta prin care spuneam ca suntem de acord cu regulamentul (care prevede ca nu avem voie sa contestam deciziile juriului), o sa scriu aici tot ce mi s-a parut mie in neregula, poate o sa-mi lase cineva un comment prin care sa ma lumineze.

1. Am obtinut 73 de puncte, intrarea in finala s-a facut parca de pe la vreo 79. Aproape, dar nu suficient. Accept lipsurile pe care le-am avut

2. Trebuie acum sa le inteleg pe ale celorlalti. Campanii care la durata mentionau ceva de genul „…va dura cateva luni, in functie de buget” (wtf, asa se face mai nou??? Nu iti trebuie un calendar cat de cat precis???) sau campanii care se intindeau pe 6 luni, timp in care ploua cu evenimente, concerte, concursuri si vedete acre mai de care mai scumpe la vedere au ajuns in finala. de ce s-a mai dat buget (50.000 euro) daca nu s-a tinut cont de el??? Noi ne-am interesat pe la tipografii si am aflat ca banii astia nu ajung nici macar de brosuri.

3. Membrii juriului au intrebat nonsalant (alta echipa, pana la noi aflasera deja) de ce se adreseaza tinerilor intre 15-30 de ani si nu copiilor, ca ar fi fost mai interesanta ultima varianta. Raspunsul: asta a fost tema care ni s-a dat. Nu era normal sa stie?

In fine, se vede probail ca sunt nervoasa, dar nu invidioasa. Continui sa cred ca o campanie realista are mai multe sanse de reusita IN VIATA REALA decat una care vrea sa impresioneze prin idei care mai de care mai trasnite.

In final, eu am de exprimat ceva recunostinta pt oamenii cu care am ras la inceput si am injurat la sfarsit:

1. Pt Vlad–Pufi–cel vexat: recunostinta pt ca ne-a ingropat in bani, pe noi, pe membrii juriului, pe toti obezii etc. Ah, sa nu uit…la anul, motto-ul echipei va fi: „Dezbraca-te, PISI!!!!”

2. Pt Bogdan–Bobo–cel blazat: pentru un optimism debordant si molipsitor. Datorita tie, sinergia echipei a crescut zilnic.

3. Pt. Andreea–Tzutzy–cea vulcanica: pentru ca a ales sa puna pe print o FEMEIE in corset si nu un barbat (Ne pare rau, dle Frolu, dar noi ne-am gandit ca nu toti au astfel de inclinatii)

4. Pt. Irina–cea rationala: pt ca a fost realmente rationala si nu a fost de acord cu cele 10 mil de flyere. Porqueeeeeeeeeeeeeeeeee, Mariaaaaaaaaaaa?:((

5. Pt Adriana–eu–cea greu de multumit: eu sunt recunoscatoare pt toate vorbele de sprijin pt mine, pt mama si pt tot neamul meu, primite de la voi dupa toate cicalirile ca radeti prea mult, ca intarziati etc. I’ve been a real pain in the ass, huh?

6 Răspunsuri to “Celorlalti 4 Eclectici”

  1. Tzutzy- cea vulcanica Says:

    Vine acum un mesaj de la Tzutzy cea vulcanica sau Tzutzy cea care acum
    mananca merdenele…da ma indop, in ultima vreme. Ma indop pentru ca
    mi-e o foame de nu mai vad in fata ochilor, mi-este mereu foame…foame
    de mine cea vulcanica, foame de Adriana cea greu de multumit, foame de
    Pufi cel vexat, de Bobo cel blazat si nu in ultimul rand, foame de Irina
    cea rationala (mentionez ca toti sunt nesanatosi). Da, mi-este foame de voi si de ursul care raceste pe un
    cub de gheata (numai cine stie se poate pronunta la o asemnea scriere,
    de altfel stupida….pt. ca mi-e foame). M-am…de fapt, ne-am indreptat
    intr-o dimineata spre Piata Presei Libere…piata pe care o mai
    vizitasem si in care ma invartisem in jur de doua ore sa gasesc ceva ce era
    langa mine. M-am intors, cum spuneam, in piata care mi-a mancat nervii si
    de data asta cu inima cat un purice. „Zambeste Tzutzy!” O sa zambesc
    mai tarziu…

  2. Tzutzy- cea vulcanica Says:

    Pentru ca a fost dulce….si pentru ca nu ma pot abtine:D…un mesaj de la Irina- cea rationala. Enjoy!

    „Hello, ECLECTIC team. Aici rationala. Eu vreau sa va felicit pe toti!!! Vreau sa ne felicitam,pt ca printre intarzierile baietilor,plecarile fetelor in ultima seara , zbenguiala Andreei si snake-ul obesedant al Adrianei am reusit sa fim o echipa. Am dormit fete cu baieti si baieti cu fete…am impartit hamburgeri, bere, vodca, seminte si mult vin.. pe covor. Am impartit si o mandarina inainte de concurs:..eu cred ca asta ne-a adus 15 pcte la sinergia echipei. . Cel mai mult am fost suparata pt ca mi-am dat seama k o sa imi lipseasca intalnirile si plecarile acasa cu ultimul metrou. Dar poate…vorba lui Bobo: facem afacere si le aratam noi lor…Daca nu, poate ne ingroapa macar Pufi in bani…sa ne treaca supararea! si acu luati de la mama 4 pupici”

  3. Adriana Says:

    Mici amendamente: cu tot cu snake-ul ala am reusit sa fiu f atenta si cooperanta, a zis si Bobo asta in timp ce urla la la mine sa arunc telefonul din mana🙂
    , doar ca aveam un oarecare delay al raspunsurilor. Si…sinergia echipei noastre a facut doar 10 pcte😦

  4. Tzutzy- cea vulcanica Says:

    :)) da stiu ca avem 10 puncte si Irina stie, dar toate cele intamplate au facut sa meritam 15.

  5. Irina Says:

    Heeey… bancul cu ursul si cubul de gheata era partea mea… si partea cu mesajul… well…tzutzy’s done it all.🙂

  6. iulia Says:

    ????

Lasă un răspuns

